SaLaM....

Inilah permulaan blogku...
skrg ni kt kg..ri jumaat kul 1:34 pg... lg 2 hari nk raya ni..
sibuk da kms2 umah n wat kuih..huhuhu...
best lak bila smua fmly ada kt umah... riuh rendah jdnya...smpai umah je trus anak2 buah aku selongkar beg mek up.. adoi... huhuhu
pastu wat2 tny lak..mak tam....ni ape? ni ape? tu ape?? nk pakai la tu... haha...pas tny je , nk pakai ke?? laju je angguk... haha.... ape lg, jd mak andam la aku..nsb bek la x letih time blik td.. =D

pastu pakat dok try bju raya la plak..tb2 je sedih sbb bju aku x siap lg.. isk..isk..isk.. minta2 r smpat siap b4 raya.. erm... tp td abg sulung aku da blik kg...sbb thun ni raya umah kak ipar aku.. da kurg 1 fmly..tp xpela, thun lps da raya sni... nnt raya 1st, ktorg blik alor star... hehehe..x sbrnye nk jmp cu aku.. nk tgk sawah pd lg..lmany x blik kg..

Apapon..esknye timetable da ready..kena kms umah sbersh mgkin n siapkn almond london yg trbengkalai tu... hehehe... da lwt ni...smbung esk la plak.. tata~~ salam...:D

0 comments:

Post a Comment

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru