Benda yg slalu aku buat time kecik~ ngeee :D

Salam..
Arini dtg mood ak nk post entri bru.. hehe.. mgu ni penat sgt2 sb aku da start coding aku pya fyp.. aku cb sebaik yg boleh even aku mmg x pndai bab2 mngcoding ni.. huhu.. thx to all my frens yg tlg! especially hakim, bell, lan, sue n the rest k.. thx a lot ..^_^
And entri kali ni aku nk ckp psl benda yg aku slalu buat time aku kecik.. haha..bnd ni bukan la hobi, tp slalu la aku terbuat.. bnd yg aku mksdkn tu ....................................................................












hahaha..malu lak nk ckp.. :p *lempang mau??* mst korg pikir camni kn? ngeee :D
ok2, bnd yg aku bt tu ialah menjatuhkn sabun mndi yg bru buka lam lubang toilet! hehehehehe... *skema ejang ayat aku.. haha..
sabun mndi ni yg sabun buku tu la.. kang ada lak pkir sbun yg shower cream lak kn.. muat pulak btol shower cream msuk lubang jamban.. keh3... bese la fmly yg ank rmai ni mcm aku ni, mn mampu nk angkut shower cream tiap bulan.. mhl kot, so pkai la sbun buku tu.. wangi ape? kan3? hehe..
alkisahny nape aku tb2 wat entri ni sbb mgu lpas sbun mndi aku abis.. bajet2 smpat la smpai ujung sem pkai lifebuoy tu, alih2 da abis.. letak air pon smpai kuar air blik la..haha... xde da sbun.. pastu lak, aku ngah sengkek.. so xleh la nk bli shower cream.. so aku pon pegi la kedai yg dpn 5zal tu beli sabun buku LUX tu.. hehehe..
bila da guna sbun ni, trigt la kngan aku time kecik.. hehehe..
asal mak aku buka sbun baru je, n aku g mndi mst sbun tu jatuh lam lubang toilet.. mmg aku xleh guna sbun bru! haha.. sbb sbun buku kn besar, pastu tgn aku lak comel je, mn nk leh pgang btol2.. then licin lg.. mmg alasan yg sgt tepat la nape sbun tu trjun lam lubang jmban !! haha... then pas mndi, wat muka rilek je.. mcm xde pape... (=_=) hehe.. terer x aku? ngeee :D pastu mula lak mak aku bising, mn pi la sbun bru buka td.. xkn da abis kot.. haha..
then bila aku da besar skit, kira otak da ala2 matured la kn.. bila sbun jatuh je,aku bgtau la kt mak aku.. hehe.. sbb takot toilet jd trsumbat la kn.. then mak aku slalu jawab, p amik bwk kuar blik!! duhhhh~ mmg aku gabra la bila mak aku ckp camtu.. aku pon g la minta tlg akk2 aku.. camne ni~ camne ni~ mak suh amik blik sbun tu.. T_T .. huhu..... eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ~~~
cb teka aku amik ke x blik sbun tu??? ha~~~~~~~~~~~~~~ sile la teka ye... ^_^

4 comments:

  1. aku penah gak jd cmtu...aku amek je..hehehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. hebat2.. ko amik pkai ape shah? tgn?? lol :p

    ReplyDelete
  3. eh bru aku pasan...bkn lubang toilet tapi lubang utk air mandi mengalir keluar...nanti bile kua kat parit aku amek pkai tangan...hehehhe...

    toilet ngn bilik mandi asing2 kt umah aku..hehe

    ReplyDelete
  4. ooo..hahaha..bt saspen je ko ni..
    toilet umah aku skali ngn bilik mndi.. tu yg jd cmtu.. keh3..

    ReplyDelete

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru