Agak-agak?? hmmm ??

Salam uolls!!! lama aku x tulis kt blog.. :( bz la katakan.. hihi... walaupon idop sbgai stdent je bru tp bz mgalahkn PM da aku rs... huhu.. giler hyperbola! haha.. seyes, aku bz ngn fyp, mid sem exam! yup, mgu lepas aku ada 3 mid sem exam yg sgt la BESTnya kan..xtau la nk ckp mcm mn thp bestnya tu.. huhu.. isnin aku exam bisnes, yg tu x risau sgt sbb MCQ! haha.. jd sharp shooter la aku ari tu.. hebat bukan???? :p selasa aku exam network programming~ dgr pon gerun kan3?? huish mmg ssh thp gaban r exam die.. da la subjective exam ni, nk tibai pon ak x reti daaa... sengih2 je tgk soalan tu.. xtau la dpt ape nnt.. aiyak! then ari rabu tu plak aku exam analysis n design algorithm~ hmmmm.. yg ni aku mls la nk ckp byk.. lau network ak sengih yg ni aku bantai gelak guling2 kot.. haha.. da la exam mlm, soalan ssh nk mampos.. ade la jwb 2-3 sub soalan tu.. mati aku! then time da abis exam tu, tny membe lain rata2 membe aku pon x dpt jwb gak.. mmg soalan die ssh.. naik beku otak aku mlm tu, ngn air cond dewan tu lg.. hmmm..
antara sbb yg aku xdpt jwb exam sbb ak x stdy! nk tau knp aku x stdy?? :((( sbb aku kene jaga booth time karnival kolej aku... huaaaaaaaaaa... ni smua sbb subjek bisnes yg trpaksa ak amik sem ni.. bajet2 kt booth tu nk stdy la, hmmm alih2 haram! nk stdy pe nye ngn panas, ngn sound kuat2 tu? so mmg x dpt nk prepare lgsg la for mid sem exam.. :( nak2 plak exam tu bt marathon 3 ari straight ..mn nk smpatnye... hebat btol fac aku susun jdual exam!! *clap2* huhu... padahal slh aku jgk x stdy awal2! hahahahaha.. padan muka! ;p
n then mlm pas blik dr exam tu, ak n member2 lain yg ade twitter lepas geram kt situ... abis la kutuk2 psl exam td.. mcm2 da ayat kuar, ade gak yg kuar doa al-gorithm b4 exam! jgn xtau.. haha...membe aku si fayadh tu siap leh reka doa plak.. ape ntah.. haih..fayadh.. fayadh! hahaha... mmg tensen la ngn exam ni.. sakit ati pon ade gak.. tp nk wat cam ne lg, da lps da.. hrp2 xde la markah 0.. huhu... :(
then ari khms tu, 11 mac cite Alice in Wonderland kuar.. tary n mina (my indonesian's frens) ajak aku n bell g tgk citer tu.. aku ape lg, jommmmmmmmmmm terus! hahaha.. mmg ngah xde mood nk wat pape, org ajak g tgk wyg lak, mmg nk la.. haha.. tp belanja diri sndiri la .. hehehe.. :p citer tu mmg best!! x rugi tgk ... kalau ade org belanja tgk lagi mmg nk la.. hehe... :D
then ari jumaat tu aku dok melepak2 je lam bilik..pastu kak aku call kata die ada kt bangi n tny aku nk blik umah ke x... pkir pya pkir aku pon ikot la blik... sb akk aku kata bibik pakcik aku tu minta aku bw die tgk wyg.. so aku pon blik je la umah pkcik aku tu... (note:akk ak tgl ngn pkcik aku) hahaha.. siap bt note!!! :p merepek la aku ni.. hadoi~~~ sbb leh bw bibik kuar ni pkcik n makcik ak xde kt umah.. tu yg die leh g jenjln tu.. haha.. aku la jd tukang bw die jnjalan.. x bwk, kesian lak ...ari2 dok kt umah je.. so aku bwk la die g alamanda ari ahad tu... die nk tgk samseng jalanan tp aku xmo! aku x minat citer2 camtu... bg tiket free pon aku xmo... haha.. asal ek?? aku pon xdpt nk jwb.. huhu...mmg x suka cite cmtu...lau citer2 hantu aku nk tgk la.. bunuh2 org tu.. aku suka la.. haha... pelik2.. hmmm..aku suh die tgk sorg, so aku leh la g karoke ke ape ke sorg2... tp die xnak plak.. pastu die ajak la aku tgk niyang rapik..sbb die x tgk lg.. aku da tgk 2 kali kot... die ajak jgk, xnak tgk sorg2... aku pon ikut je la.. so da jd kali yg k3! huhu.. :)
hadeh2, penat r taip ni.. nnt lak r sambung k! hehe... tata~~~~ *ngantok sbnrnya ni* haha ...

0 comments:

Post a Comment

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru