Kerja! :)

Salam,

ALHAMDULILLAH, aku da selamat sign offer letter dr technodex.. ari isnin ni start keje.. bersyukur sgt2 ngn rezeki Allah.. stp org ada nsb yg berbeza2 dan rezeki yg dtg jgk berbeza2.. lmbt atau cepat, tp yg pstiny rezeki itu pasti ada..

apa yg aku tau, brita aku dpt keje ni mmg betul2 wat ayah aku hepi.. sonok bila ckp tepon ngn ayah time bgtau psl brita ni.. ayah aku pya hepi smpai die nk dtg sini r hntr aku g keje tuk ari 1st tu nnt.. terkejut aku! haha.. ayah2.. :) dulu ms aku prktikal, dia hntr aku gak ari 1st tu.. hehehe.. snggup ayah dtg dr kedah ke puchong ni semata2 nk hntr aku.. :D anak mnja kan~~~ :p

tp td aku da call ayah, ckp xyah dtg.. sbbny nnt time konvo nk dtg lg..kan byj pakai duit nk ulang alik kedah-selangor.. cian plak kt ayah.. da la x keje da.. so ayah ckp, tgk la dulu camne..nnt ayah call blik.. *mcm nk dtg jgk je.. haha :p xpela ayah, nk dtg, dtg je.. lg aku suka! :D :D :D

hehe..ape pon, aku akan start keje 12 july ni.. aku hrp aku dpt bt yg terbaik tuk keja ni, programmer kot...aku da la x pndai program.. xtau la mcm mn nk survive! tp mcm org ckp la, blom cuba blom tau~ so aku nk cuba.. cuba n cuba lg! ayo wani!!! semangat!

aja aja FIGHTING!!!! \(^_^)/

3 comments:

  1. tahniah k wani :) semoga rezeki murah lepas ni.

    ReplyDelete
  2. selamat menempuh alam pekerjaan cik wanie. Nanti akak tunggu kat office yer :-p

    ReplyDelete

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru