Luahan Perasaan~ :(

Salam..

Minggu ni aku last kat Tdex.. sedih?? hepi?? ak xtau nk ckp camne.. yg pastinya kalau sedih, sbb nk tgl kwn2 opis..mmg sedih sbb da dpt rmai kwn Malay tp da dpt tawaran lain, so xkn nk lepaskn kan? :(

Kalau hepi, hepi sbb aku dpt tinggalkn comp ni.. seriously ak x ngam ngn dis comp anymore.. five months da kt situ but ntah..mcm xde pape je.. sorry! and lots of thing happen masa ak nk resign..bnd2 yg ntah pape! sangat2 sakit hati.. gerammmmm! X(

mintak org bayar but did they pay to me?? my epf was delay about 4 months!! duit org nak tp duit sendiri nk simpan! #@%$&@(!#)(#^##&@!!!(#)#&#@&^@&^&^&(!!

hope keja baru merupakan keja terbaik tuk aku! nk keluar dari mimpi ngeri ni!! T___T aminn :)

3 comments:

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru