Balik Kampung 1~ ^___^

Salam..

Weekend lepas aku n kakak2 ku balik Kulim! hepii sgt2 dpt jumpa family.. but at the same time aku rasa sedih sbb hari yg ktorg balik tu hari ulangtahun ke 7 arwah mak kembali ke rahmatullah.. al-fatihah.. sblm balik tu lagi dah rasa sayu je hati, tp bila dah smpai rumah tgk muka ayah, anak2 sedara n family aku smua.. dah rasa kurang sedih sikit.. :) smga roh arwah mak ditempatkan dlm golongan org2 yg beriman.. amin.....

Tujuan balik kg kali ni sbb akak aku busy siapkan persiapan kawin dia. Nak isi borang la, ukur baju pengantin la.. mcm hal lg la.. ktorg yg lain cuma tolong2 ape yg patot je.. lgpon dah alang2 akak nk balik, ikot je la kan.. nak balik sndiri, ongkos plak x mncukupi.. huhuh sejak pakai kete ni, sengkek gila la aku rasa.. uhuk2 T__T sedihhh... :((

2 comments:

  1. Al Fatihah buat arwah bonda Wanie.

    Amin. Jangan sedih2. Abg Lann kan ada. kehkehkeh!

    ReplyDelete

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru