Training Personal Empowerment [Day 1]

Salam...
Hari ni aku attend training Personal Empowerment...
Memang aku sendiri yg pilih nak join training ni...
Dan training ni mmg best! ^^

Trainer ni nama dia Mohd Fairus Shidi..
Maybe ada yg dah kenal...
Sepanjang sesi training ni mmg x mengantuk lgsg!
Asik gelak je sepanjang masa... :D
Sampai la 1 saat ni.............

Dia bercerita psl motivasi diri...
And dia tunjuk video ni.....
Baru tgk half part... aku terus menangis...
Sedih bila tgk nasib org2 macam ni...
Tapi lagi sedih bila tgk dorg boleh berjaya...
Tapi aku yg sempurna ni...
Jauh beza dari dorg......

Balik dr training...
Aku cari video ni..
Berkali2 aku ulang video ni..
And setiap kali tu la hati aku tersentuh.... ;(






Aku nak berjaya mcm dia....
Punya hati yg tabah mcm dia...
Tak cepat putus asa mcm dia....
Ya Allah bantu lah hamba Mu ini...
Amin.......


2 comments:

  1. Yup! Video tu memang sedih. Mata Ijann pun berkaca² first time tengok video ni dulu... (T__T)

    ReplyDelete
  2. kan... wani ulang byk kali pon still boleh menangis... part yg dia jatuh tu... btol2 wat kita terpikir mcm mn dia nk bgn... at the same time bg pengajaran kt kita ... never give up!

    ReplyDelete

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru