Untuk Selamanya~

Salam...
Lepas habis wat testing pagi tadi..
Rasa bosan sangat sbb dah xde kerja nk wat..
Tetiba terasa nak dengar lagu2 lama Siti Nurhaliza..
Play semua lagu dia..
Dan tetiba lagu ni terpasang...

Ntah kenapa..
Aku terdiam..
Tumpu sepenuh perhatian kat lirik lagu ni...
Menyentuh jiwa betol...
Rasanya lirik ni menggambarkan apa yg aku rasa..
Dan lagu ni tolong luahkan tuk aku apa yg aku rasa...
Mungkin.....................................

*****************************************




Untuk Selamanya~

Andainya ku pergi
Usah disesali
Kerana ku sangsi
Adakah cinta masih di sini

Andainya kau tahu
Ku mencintaimu
Ku pasti dirimu
Tak akan tegar melukaiku

Sampai bila akan begini
Menyimpan rahsia hati
Relakanlah aku pergi
Walau cinta masih di hati
Dan air mata menemani
Langkah ku yang semakin tak pasti
Membawa kelukaan ini

Bila sampai waktu nanti
Ku harap kau kan mengerti
Mungkin bahagia atau derita
takdir ku terima

Andainya kau tahu
Ku mencintaimu
Ku pasti dirimu
Tak akan tegar melukaiku

Sampai bila akan begini menyimpan rahsia hati
Relakanlah aku pergi
Walau cinta masih di hati
Dan air mata menemani
Langkahku yang semakin tak pasti
Membawa kelukaan ini
Bila sampai waktu nanti
Ku harap kau kan mengerti
Mungkin bahagia atau derita
takdir ku terima

Oh Tuhan tunjukkanlah cahaya kebenaran
Kenangan bersamamu
Kan bersemadi untuk selamanya

*****************************************

Yaaaaa... suara kak siti yg mendayu2 tu wat aku tacing...
Sedap lagu ni...
Mungkin jadi lg sedap bila ada kena mengena ngan kita...
Mungkin..........................

Apapon aku rasa...
Biarla aku simpan rasa ini untuk selama-lamanya... 
^____^
Ya, mungkin itu yang terbaik....
Mungkin.........................









0 comments:

Post a Comment

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru