Work Loads~

Salam,

Last week aku kna edit project code, kena letak copyright in every single php and javascript files. Agak letih n bosan, tp ok la dr goyang kaki xde keje kan.. hehe.. so total file for php ada 4000++ and js ada 2000++.. nak muntah gak time edit ni, tp masa buat tu dlm kepala set "sikit je lg..sikit je lg" haha psycho diri sndiri, tp berguna tau! :D

so aku start buat ari selasa, then ari jumaat tu da siap smua.. and start ari rabu minggu ni (lepas maulidur rasul) ak start print source code ni.. so bygkan la 1 file coding bila print bole dapat dlm 5-6 helai, tp ada gak smpai 14 helai tuk 1 file.. so bila da beribu2 file??? huhuhu..byk giler smpai xtau bpe kali refill ketas2 kt printer tu..haha..

lps aku da buat ari rabu tu, dlm tghri camtu kak rita kasi 2 org staff tuk tolong aku.. abg long n pakku..sgt2 mnghargai jasa dorg tolong aku print bnd ni..:D then ari khamis, kak farah plak bg 2 lg staff dia, abg juan ngn abg pian.. 2 org ni klakar nk mampos..ni 1st time aku keje ngn dorg n happening skit ari2 aku kt mmu ni.. haha klau x, ari2 dtg keje, mengadap pc, wat keje, main twitter, cukup time balik.. huhuhu..

part paling best masa ari khamis (semalam) darnalis dtg meja aku, tetiba dia tgk aku print code dari folder ocms..tetiba dia ckp dr ocms xyah print wani!! demmm bru arini aku tau. lps dia ckp trpksa la berkejar2 ke meja abg2 yg tolong aku ni nk suh dorg stop print code dr folder tu.. hahaha pastu selambe je abg juan sound darn, "asal ko x ckp esok je darn, aku da smgt gila dok print ni" haha kesian dia, muka tensen.. abg pian pon da print code dr folder tu.. last2 masuk recycle bin smua paper2 ni.. ;( membazir2......

so print punya print, ari ni (jumaat 18/2/2011 - dateline) ktorg da siap print smua code..aku awal2 pagi da start susun2 by folder ketas2 ni.. nek pening gak la nk mencari sbb aku ngn pakku print kt printer yg sama so ketas2 ktorg bercmpur..masa mncari ni, mmg rasa nk campak je smua ketas! aku da bersila kt lantai da sb sng skit nk wat keje.. tp xpe, at last da siap!! weeehuuuuu~~~ da senang skit ati ni.. so mgu depan ada task lain plak.. database design tuk mmls.. huhu takotttt :p

ada masa nnt, aku upload gmbr ketas2 yg aku print k.. hahaha.. tata!

[UPDATE] Ni la ketas2 yg aku print, blom campur ngn abg juan n abg pian punya lg ni.. =.= hehe


4 comments:

  1. bole ke publish gambar coding kerja kat public? confidential kan?

    ReplyDelete
  2. hahaha xpe, ni bukan tunjuk coding, ni tunjuk gmbr ketas bertimbun je..hehe :D

    ReplyDelete
  3. Wahahaha... Tahniah! Habis jugak Wanie memerint kan?

    ReplyDelete
  4. hahaha makaseh ijan! tu la, lps hbis tu rasa hebat je.. hahahaha :p

    ReplyDelete

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru