Maharaja Lawak 2011~

Salam..


Tahniah Sepah sbb dinobatkan sebagai Maharaja Lawak!!
Lawak korg time final tu mmg menjadi!
Apatah lg masa korg buat Ustazah Bahiyah tu! hahaha
Mmg kelakar giler.. :))

Jozan dpt tempat ke2..
Walaupon Jozan x jadi juara, aku still minat Jozan! :D
Sayang 1st round tuk final tu ramai ckp Jozan punya lawak kurang..
Tp still ok je bagi aku sbb ada kelainan yg dorg tunjukkan..
Masa 2nd round tu mmg TERBAIK!!
Bagi aku idea dorg tuk buat TEATER MUSICAL tu mmg CLASS!!
Xda siapa sangka Jozan akan bt teater musical..
Rata2 mlm tu juz nyanyi balik lgu yg sedia ada..
Ataupon tukar lirik lagu je..
Tapi Jozan x..
Dorg bt teater musical ngn tajuk dorg "Mail Lambung VS Acai The Musical!"
So Jozan mmg best!
Ahmad Idham pun puji persembahan dorg tuk musical punya part tu..
"Persembahan Musical Terbaik and inilah penutup yg terbaik utk Maharaja Lawak!!"

Persembahan Jozan tuk 2nd Round:




[My Opinion]
Kalau nk diikutkan dr kreativiti persembahan n kualiti lawak aku rasa Jozan patut menang..
Lawak dorg lawak professional..
Idea dorg setiap mgu mmg mantap!
Persembahan yg dorg tunjukkan mmg menarik dan lain dr yg lain!!
Pengalaman mengajar dorg dan dorg pya lawak mmg ada kelasss yg tersndiri!
Dan nk buat org gelak bkn senang..
Bagi aku sepah hnya tonjolkan lawak melayu..
Dan persembahan dorg hanya lah bergantung pada situasi bersembang2..
Tapi itula kekuatan Sepah..
Dan rezeki dorg tuk menang mlm tu..
So tahniah Sepah! :D
Tahniah Jozan..
Tahniah Nabil and Jambu... ^^

*Aku baru tau psl sepah x wat preparation tuk final..
Idea last minute..
Patotla scene dorg atas pentas hanya letak kerusi je..
Dan lps dpt tau, lagi aku sedih..
Kenapa jozan x menang! T____T
Dorg lebih layak..
Dorg dah prepare gila2..
Bagi 200% tuk final..
Tapi itula, rezeki bukan kita yg tentukan..


Some words for Jozan:

Raja Lawak 1 korg x dikurniakan rezeki tuk menang..
Dan sekali lg di Maharaja Lawak, korg x dikurniakan rezeki tuk menang..
Tapi korg tgk rezeki korg lepas kuar dr Raja Lawak..
Rezeki korg mencurah2.. Job sana sini..
So menang atau kalah, xde hal la :)
Apepon, Maharaja Lawak..
PEACE YO!!! ^^


P/S Aku suka ngn gaya Johan jadi Acai!! "Bukan Janji Pastinya Adoiii", "Ini Mail Lambung pon adoiii","Apa kabar semuaiiii!!", "Aku peduluiii apenye", "Macam Cinta Plak ni"... n others~~
hahahahahahahhaa =))))


*Good News.. Ahmad Idham promised utk buat cerita pasal Mail Lambung Vs Acai ni!! Pengambaran akan stat bulan Sept!! Wahhhhhhh.... :D :D

Ini ayat dr twitter dia :
@Ahmad_Idham Mael Lambung VS Ah Chai The Movie mula pengambaran sept ini... Terima kasih kepada semua yg mendesak saya... Hahahaha

(^___________________^)

0 comments:

Post a Comment

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru