Herbalife - Weight Loss Challenge!

Salam...
Nak kongsi sikit... hehe
Benda yang aku masuk secara x sengaja...
Tak sangka membuahkan hasil...
Alhamdulillah...

Asalnya, kakak yang try minum herbalife ni dgn husband dia...
Then dia suruh aku n kakcik try minum jugak...
So amik pakej minum 5 kali dekat kelab Nutrinilai...
Lepas minum tu dorg ajak ktorg masuk WLC ni...

Time tu cam gelak2 je...
Sebab aku ngn kakcik cakap confirm la ktorg ni x berdisiplin..haha
Lepas tu kakak suh join jugak2...
Ada rezeki leh menang, katanya...

So program ni selama sebulan...
Apa yg kita kena buat...
Turunkan berat badan la...haha
So utk program ni bayar RM525 and dapat stok Herbalife untuk sebulan...

Hadiah WLC ni :
1. Tempat pertama : RM1000
2. Tempat ke 2 : RM500
3. Tempat ke 3 : RM300
4. Tempat ke 4 : RM100
5. Tempat ke 5 : RM100

Aku masuk pon sebab aku nak produk dia tu...
So alang2 nak beli produk, apa salahnya masuk sekali kan...
So dari situ la terjebak.. hehe...
Stok sebulan tu aku dpt 2 jenis Shake, 1 tea, 1 botol herbalife tu dan jugak 1 shaker cup..

Sepanjang sebulan tu...
Aku x pantang sgt pon makan...
Main hentam je...lol
Sebab tu x turun sangat kot... :p
Utk WLC ni, org yg masuk akan dpt sorg coach...
Coach ni adalah org yg kenalkan kita pada Herbalife la..
So coach aku nama Kak Anom... :)

ni la produk yg aku duk minum hari2..... ;)

Kak Anom sangat baik dan rajin monitor ktorg... hehe
Selalu dtg umah malam2 and tanya arini makan ape...
Minum air bape liter dah... haha
Sebabnya every Sabtu akan ada sesi timbang menimbang kat kelab tu...
Tu kiranya nak tgk progress kita la...

Sabtu lepas (6 July 2013) ada hari terakhir timbang utk WLC ni...
Pagi2 tu dah berkumpul kt kelab...
Time timbang yg terakhir ni aku turun 500g je tau!
Sedih....
Lepas tu terus berfikir memang x menang la gamaknye kan...
Ok lepas tu turn org lain plak...
Then bila dah semua dah timbang...
Coach2 kt situ masuk ofis dorg tuk tentukan pemenang..
Sambil dorg duk meeting tu...
Dorg suh ktorg makan..hahaha...
Sebulan puasa katanya...
Masing2 melantak habis...

Then around kul 10.30 camtu..
Dorg umumkan nama2 pemenang...
Memang suspense habis la time tu...

Dan lepas dah umum tempat ke3...
Aku cam dah konfiden aku tempat ke2...
Sekali tgk2 org lain...
Huaaaa terkejut giler...
Takkan aku kot menang...
Rupa-rupanya betul...
Aku menang!
Cam x percaya je....
Thanks kak anom sb tlg saya! ^^
Overall aku turun 5.9kg dalam masa sebulan...
Percentage lemak pon dalam 5-6%.. aku xtau kira benda ni..
Dorg ada sebut aritu... heehuu~

Alhamdulillah, rezeki untuk aku...
Berkat ayah dgn mak dtg rumah jgk kot... hehe..
Kebetulan ayah ngn mak dtg sini last week...

Malam tu ape lagi, terus belanja ayah makan!
Yeah makan!! Lepas tu berat naik balik...hahahaha XD

- Habis -







0 comments:

Post a Comment

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru