Software Testing - My Result!

Salam..
Last week aku attend training Software Testing - Foundation Level..
MMU yang hantar so aku pegi je..
Lagi pon ilmu ni..sayang kalau x amik kan... hehe

Training tu dekat Pacific Regency Hotel Suites, KL..
First time masuk hotel tu... kekeke..
Time pegi situ ktorg byk focus makan je dari belajar... :p
Sebab makanan kt situ sedap sangat! lol

Cakap pasal course ni balik..
Ada 2-3 member ofis yang dah amik course ni..
And dorg cakap susah..
Exam dia pon tricky habis katanya..
Tu yang aku risau dari hari first bos suh aku join training ni..
Aku ni boleh tahan lembab jugak bab2 teori ni T__T

Lepas dah 4 hari training..
Hari ke 5 tu (jumaat lepas) exam..
Soalan dia...... huhuhu..
Susah hokeyh! T_T
Lepas habis exam tu aku cam redha je..
Kalau ada rezeki, lulus la aku...

Then harini da dapat result...
Dorg sent by email..
Terketar2 jugak la time baca email tu...
Nak bukak...x nak bukak sama banyak...
Then bukak jugak la..sebab nak tau kan..... heh~

Akhirnya..........................




Alhamdulillah, aku lulus!
Awalnya macam x percaya je....serius!
Tapi apapun, alhamdulillah...
Terima kasih Allah... :)


p/s : surat tu panjang lg sebenarnya.... tu je nak cakap :p

2 comments:

  1. wanie.. tahniah! dari dlu aku nk amik CTFL ni.. tp takot.. last2 aku jadi bnde lain lak sekarg.. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ayus! :D tp nape ko x amik? haha skrg ko keje as apa ye? CTFL ni exam dia susah gak la.. tp nasib baik la lulus gak aku...mmg igt dah failed dah tau... huhu

      Delete

 

My Tweets!

Instagram

About Me

My Photo
Update bila rasa perlu update..and bila rajin~ and its all about me, my family and my friends!

Quotes

“We live in a wonderful world that is full of beauty, charm and adventure. There is no end to the adventures we can have if only we seek them with our eyes open.” – Jawaharial Nehru